valentine_eeyore_by_ales_kotnik_1390654456.jpg_300x442

Mostaban eleg reg irtam, tudom... De hat ugye, vizsgaidoszakban vagyok, es ilyenkor jon ra az ember, hogy annyi mindent csinalhatna a tanolason kivul. Peldaul, akar irni ide..., a sok gondolat, ami megfogalmazodik bennem a tankonyv elott, ami egyszeruen barmi lehet az adott konyv temajan kivul, kesztetesre bir, hogy leirjam oket, mondjuk ide. :) 

Mostanaban nagyon sok minden tortent, legalabbis azota amiota irtam. Egy ideig ugy ereztem, hogy mar karacsonyt nem egyutt fogjuk tolteni, hiszen volt egy idoszak, amikor mindenben csak a rosszat lattam, es csak azt, hogy mar nem en kellek neki. De szerencsere tevedtem. Igaz, hogy szinte mindenert duzzogtam, barmit is csinalt, de o turte... addig ameddig vegre helyrejottem. Belatom...hozzam azert kell turelem, de neki szerencsere van! (Remelem sosem fogy el. :D)

Karacsony elott par nappal, pontosabban December 20.-an, voltunk egy eve egyutt. Olyan hihetetlen, hogy mar egy eve van baratom, de megis olyan jo erzes. Visszagondolva a regi enemre, amikor tetszett nehany fiu..., akiket az ezelotti par eves posztokban emlitek, es azokra a szomoru gondolatokra amiket irtam, hogy nem ertem mi baj lehet velem, hogy nem ertem miert nem tetszem neki, miert nem kellek neki hiszen en a jovomet is el tudnam kepzelni vele...hat mara mar megkaptam ra a valaszt. Minden csak azert volt, mert OT kellett kivajam. Es, hogy is van a mondas "a turelem, rozsat terem" :D. Hat igaz, varnom kellet, es sokszor nem ertettem miert, de megtalaltam a valaszt. A kedvecn idezetem most is beigazolodott, "Everything happens for a reason!". 
Egy evre kapott tolem egy kepet rolunk, lerajzoltattam magunkat es beramaztattam. Nagyon szepen sikerult, es neki is nagyon tetszett. Mar fel is rakta a falara :D. Orultem neki. Legszivesebben minden nap megajandekoznam. :) Eredetileg ugy volt, hogy en kapok tole egy csokor viragot, de edzesen volt, es mire kijott mar be volt zarva az uzlet, igy hazaszaladt, es rajzolt nekem harom szal viragot. Kivagta, kiszinezte es azt kaptam tole. :D Nem gondoltam volna, hogy kepes ilyesmire, de jol esett. Hiszen tobett kellett vele foglalkozzon, mint azzal, hogy bemegy az uzletbe es megvesz egy csokor viragot. Orultem neki! :) Meg most is itt van es remelem addig leszunk egyutt, ameddig el nem hervad. Hehe. :) 

Karacsonykor ugyan nem voltunk egyutt, mivel en hazamentem a szulovarosomba, de a szilvesztert egyutt toltottuk. Azt hiszem mondhatom, hogy eddigi legjobb szilveszterem volt. :D Olyan jol ereztem magam, a barataival es a barataimmal, es olyan jo volt, minden. Es ugy ereztem rajta, hogy szeret, es en is ot, es minden olyan tokeletes volt. :) Bar az igaz, hogy a szilveszter elotti este jobban telt, hiszen akkor volt az elso nap, de utana is minden jo volt. 

Miutan hazajottunk, eljott velem haza. VEGRE. Megismerte a szuleimet, es mar en is ismerem az oveit. Ugy lattam rajta, nagyon tetszett neki nalam. Orultem ennek is, mert feltem egy kicsit, de vegul minden jol sult el. Karacsonyi ajandekkent vettem neki egy adidas training-et, mert szereti nagyon az ilyen lezser dolgokat, es ahogy lattam, tetszett is neki nagyon! En pedig kaptam tole, ket szuuuuuper parfumot (tudja, hogy milyen parfumbuzi vagyok :D), es meg egy elektromos kepnezegetot, ami nagyon jo, es nagyon tetszett. Aranyos volt, hisz ugy adta ide, hogy mar rakott is ra kepeket rolunk, es nezegethettem is oket. 

Azota is, nagyon jol vagyunk. Olyan jo erzes, es olyan biztosnaggal tolt el az, hogy mennyire latom rajta, hogy szeret. Tenyleg sokszor mondja, es abszolut semmi panaszom nem lehet. Azt hiszem, teljesen komolyan es oszinten kijelenthetem azt, hogy tenyleg ilyen egy tokeltes fiu! Kedves, aranyos. Nem tuuuul romantikus, de pont annyira az, amennyire kell. Ha romantikusabb lenne, mar nem is lenne jo. :D Mindig meglep valami aprosaggal, ami arra utal, hogy sokszor eszebe jutok. A minap kaptam tole egy kis zsacsko "sulis cuccot". :D Az ok, az volt, hogy jobban menjen a tanulas. Volt benne mindenfele, filctoll, marker, rotring...meg stresszlabda is. Olyan kis semmiseg, de eskuszom annyira jol esett! Figyelmes volt, hogy ilyesmi eszebe jutott, es olelni tudtam volna reggelig! :D Mindezeken kivul, felt es vigyaz ram. Es latom rajta, hogy felt, hogy elveszithet. De nem kell felnie, mert ha rajtam mulik, nem fog elvesziteni!

Azt hiszem, egy kapcsolatba eljon mindig egy olyan pont, amikor atgondolja az egeszet..., hogy mi ertelme mindennek, es hogy vajon o e az igazi, es hasonlo dolgok... nekem nincs min gondolkozzam. Biztos vagyok benne, hogy jobban nem is kivanhatnek mint o. Es ha vannak hiabai is (amit most kapasbol egyet se tudok mondani, de tenyleg) azokkal egyutt szeretem, es szeretnem. Mert nekem o, az aki kell. Nekem o a tokeletes, es se jobbra se masabbra nincs szuksegem! :)

Most jon Valentin nap, es en mar ki is talaltam, hogy mit fogok neki kesziteni. Fogok venni egy szep albumot, vagy valami konyvecsket, es beleirom a tortenetunket. Azt, hogy hogyan ismerkedtunk meg, es hol, kepekkel egyutt. Emlekezetesebb pillanatokat amikor kepekkel vannak megorokitve, mindent beleirok. Az lesz a mi kapcsolatunk tortenetbe foglalva. Szerintem tetszeni fog neki. Leglabbis remelem. :D 

Szerző: Peyton ಇ  2014.01.25. 14:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr775780895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása