68755_452816681429486_339475207_n_1353289395.jpg_400x267

Gondolkodtam azon amit rolam mondtak, hogy furcsa vagyok mert nem engedek senkit kozel magamhoz, es senkiben nem tudok megbizni. Azert van ez, mert felek. Az az igazsag, hogy nem bennuk nem bizom, hanem abban aki vagyok. Felek, hogy keves vagyok nekik. Csak egy egyszeru lany vagyok, nincsenek olyan erdekes ruhaim, talan nem is oltozom mindig jol, egy egyszeru es viszonylag konnyu egyetemre jarok, ahova szinte mindenkit felvesznek, nem vagyok tul okos es semmiben nem vagyok jo. Csak annyit tudok, hogy szuksegem van valakire, aki igy fogad el ahogy vagyok, es akivel majd ha eljon az ido leelhetem az eletem.

Szerző: Peyton ಇ  2012.11.19. 02:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr444913886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása