Volt egy regebbi bejegyzes amikor arrol irtam, hogy Svajcba koltoztunk egy idore es keresgelek munkat es mennyire bizom benne, hogy valami csoda folyaman kezdo nemet tudassal is sikerul talalnom valamit. 

Nem ment epp annyira konnyen mint Hollandiaban, hiszen tavaj Marciusban jottem eloszor amikor is ugy volt, hogy maaaajndem megkapom a munkat, de tartozkodasi engedely hianyaban megsem jott ossze, ezert volt egy igencsak hosszu vakaciom es szabad nyaram, majd oktoberben amikor visszajottem, mar ugy jottem, hogy megvolt a  munka. Igaz, hogy csak egy ruhasuzlet, de azzal a  nemet tudassal ami nekem volt/van ez is csoda. 

Tehat most itt vagyunk, Svajcban. Bereltunk egy kis lakast ami teljesen ures volt, nekunk kellett berendezni. Nemet orara jarok, ami annyira meg nem megy de remelem lassan belejovok es hat munkaba. A munkat abszolut nem elvezem, ugy erzem en tobbre vagyok kepes, es persze nem utolso sorban nem ezert kepeztem magam egyetemen, hogy itt vegezzem, tehat abszolut nem kedvemre valo munka de jobb mint a semmi es addig is jon a penz. 

Sok tervem van mostanaban, ugye a nemet nyelvtudas all most elso helyen, aztan, hogy mas munkat talaljak ahova nem csak a vagany munkatarsak miatt megyek hanem amugy is szivesen dolgozom es nem utolso sorban szeretnek valami online programozast tanulni amire nagyon nehezen veszem ra magam, meg is mondom miert..., mert valamiert nem hiszem, hogy sikerulhet. En? Mint programozo? Viccnek is rossz. De vegul is, ha mas kepes ra akkor en miert nem? Nem vagyok en butabb masnal, csak lehet kicsit lustabb :P Na de minden esetre meg akarom probalni. Nem mintha nem szeretnem ha egy Wellness kozpontban dolgoznek, de hirtelen ugy gondoltam lehet jobban megerne ha ezt probalnam meg. 

Kovetkezo eletemben jobban odafigyelek, hogyha diplomat szerzek valamibol, az tenyleg kizarolag egy valamire legyen jo, nem ennyire tagas mint a Turizmus mert ezzel tul sok a valasztasi lehetoseg :)). 

Hat nagyjabiol most ennyit tudok mondani, ja meg hogy az elkovetkezo hetek full-osak lesznek hiszen minden hetvegen jon valaki hozzank aminek nagyon orulok, majd marcius vegen megyunk haza, aminek megjobban orulok :D 

Az a helyzet, hogy meg nem sozktam meg tul nagyon a gondolatot, hogy orokre itt maradjak, hianyzik hogy gyakrabban hazaugrodjak ne csak 3x 4x egy evben, hianyzonak a baratok, es barmilyen meglepo, hianyzik meg az a kis idetlen varoska is. Vagy csak megszokas kerdese ki tudja, de azert csak otthon szeretnem majd a sajat kis hazamat megvasarolni es berendezni :)

 

 

Szerző: Peyton ಇ  2018.02.19. 21:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr8913683450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása