Igen csak hosszu ideje nem irtam, de most mar ugy gondolom ideje lenne. Annyi minden tortent azota, es dontesek sorozata all elottem, pedig mint azt jol tudjuk, ugy utalok donteni. Annyi mindent meg fog valtozni az elkovetkezo ket evben, es ez az az ev, amikor minden elkezdodik,

Befejeztem az egyetemet, 2014. Julius 1-en kijelenthettem hivatalosan is, hogy sikeresen elvegeztem az elso harom evet, es mostmar azt hiszem azt is kijelenthetem, bar kevesbe ihvatalosan, hogy felnott lettem. Ugyan nem erzem magam annak, egy gyereknek erzem magam belulrol, de minden jel arra mutat, hogy felnottem. Hisz befejeztem az egyetemet, itt az ido, hogy talpra alljak, es kezdjek az eletemmel valamit. Dolgoznom kell, es gondolkodnom azon, hogy mit is szeretnek igazan. Ugy latom, sok lehetosegem van, a szivem melyen sok lehetoseget latok, de egyiket sem tudom elkepzelni egyedul. Szuksegem van arra, hogy a barataim, a szuleim, a baratom mellettem alljanak. Es a mai vilagban, olyan ritka az, hogy valamit elerj, de mindekozben megtarts mindazt akit es amit szeretsz. Ugy erzem, hogy itt, ahol vagyok, nincs eselyem az lenni, aki szeretnek. 

Van egy jovokepem: Egy szep kis kertvarosi haz vagy egy nagyvarosi apartman, a baratommal, a mostani baratommal, es a barataimmal, es az o barataival. Eskuvotervezo vagyok, szeretnek az emberek, es minden nap boldog vagyok, mert segithettem valakinek, es valakinek a legtokeletesebb napjat meg toeletesebbe tettem. Boldog emberekkel vagyok korulveve nap mint nap, es csak meg boldogabb vagyok, amikor hazamegyek, es ott van az a fiu, akivel mindig is lenni akartam, es aki boldogga tesz. Megcsokolom, es leulok irni, mert imadok irni.

Van egy jovokepem..., de felek, hogy a dolgok nem ugy alakulnak, ahogyan azt en elkepzelem... Ez nem ilyen egyszeru. A baratokrol akikrol azt hitted, hogy mindig neked akarjak a jot, rajossz, hogy elsosorban mindenki maganak akarja a jot, es legyen az barat, vagy baratno. Ket ember van a foldon, aki barmit megtenne erted...a szuleid. Nekik mindig te leszel az elso, de masoknal ez nem igy van. 

Van egy jovokepem, es remenykedem abban, hogy a dolgok ugy alakulnak, ahogyan azt en elkepzelem. Remenykedem, hogy a baratom, akit tiszta szivembol szeretek, meg akkor is ha olykor ketsegeim vannak, mellettem all, es mellettem fog allni mindig. Remenykedem, hogy bar mindig megmondja az igazat es azt amit valoban gondol, megis mindent azert tesz, hogy jobban alakuljanak a dolgok, hogy jobb legyen a jovoje, hogy jobb legyen a jovom. Hogy jobb legyen a jovonk. Jovore elmegy Nemetorszagba tovabbtanulni, es mindent meg akarok tenni, hogy en is vele mehessek. Tolem fugg, tudom, de felek, hogy nem vagyok ra kepes. Felek, hogy nem vagyok eleg jo ahhoz, hogy en is elmehessek. De megprobalok mindent megtenni azert, hogy sikeruljon. 
Amikor elojott a tema, hogy esetleg szakithatunk...azt mondtam, ha ez valamikor megtortenik, nem akarok tobbet vele beszelni. Hazudtam. Nem tudom elkepzelni azt, hogy ne beszeljek vele. Tudom, hogy annyira fajna, hogy elmondani se lehet, de nem tudnak nem beszelni vele. Osszeszednem minden eromet, es mosolyognek.

Van egy jovokepem, es remenykedem, hogy a barataim mindvegig elkisernek, a jovokepem legutolsopillanataig. Remelem, ugy szeretnek mint en oket, es remelem, hogy minden nehezseg ellenere, a legjobb barataim orokre megmaradnak. Tudom, nehezsegeben jon ra az ember, hogy kik azok, akik az igazi baratai..., en remelem megtalaltam mar oket. Felek, hogy ez nem igy van, de remelem, hogy igen.

Van egy jovokepem, amiben a szeretet mindent legyoz. 

Van egy jovokepem, ami a szeretteim kore epul, egy olyan jovokep, amiben a legnagyobb szerepet a bizalom, a tisztesseg, a biztatas, az oszinteseg es az orokre szolo kotelekek toltik be. 

Egy jovokep, amihez szeretet kell, es akarat, es akkor ez a jovokep megvalosithato lesz.

Egy jovokep, ami a jovom.

Szerző: Peyton ಇ  2014.07.15. 21:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr616511779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása