O kuldte nekem ez a szamot, es azt mondta igy gondolja. Nagyon jo vele. Mar ketszer egyutt aludtunk es mindketszer nagyon jo es felejthetetlen volt. Ma is, szinte egesz nap csak erre tudtam gondolni. Olelt, szoritott, es olyanokat mondott, hogy nem enged el tobbet, es nagyon nagyon sokszor elmondta, hogy mennyire jo velem, ugyan  ugy mint azt is, hogy milyen nagyon szep vagyok. Koszonom, tenyleg nagyon koszonom, hogy megtalaltam ot, vagy o megtalalt engem vagy talan...megtalaltuk egymast, es ot mondhatom a baratomnak. Tegnap poenkodva megbeszeltuk, hogy december 20-a ota vagyunk egyutt. Tehat 2012. Dec. 20. Es ez olyan jo, es azt szeretnem, ha orokke tartana. Nekem nem kell mas, csak O. Meg nem vagyunk egyutt egy teljes honapja, es igazabol csak 2 es fel honapja ismerem, de ugy erzem mar sokkal tobbet erzek iranta. Egyre tobbet. Lassan tortennek a dolgok, es lassan tortentek, de talan epp ettol ilyen jo.
Tegnap este, mikor aludtunk,megprobalt egyes dolgokat, mire azt mondtam, hogy ne, most ezt ne. Erre azt mondta "csak kerlek ne mond, hogy hagyjam abba"...kicsit kellemetlen volt nekem, de elmondtam neki, hogy meg nem voltam senkivel, es most meg nem jott el az ido. Megertette es megolelt nagyon nagyon es szoritott. Es nem engedett el. Nem akarom, hogy elengedjen soha. Ugyerzem, o hozzam tartozik, es azt hiszem en is hozza. Jo erzes, hogy szeret velem lenni, es hogy boldogga tudom tenni. Jo erzes. Talan nincs is jobb ennel. :)

Szerző: Peyton ಇ  2013.01.18. 17:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr145025799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása