Elvegeztem az egyetemet, befejeztem es megkaptam a diplomat. Ennek a fejezetnek vege. Es most a nagy kerdes az, hogy hogyan tovabb...?! A legnagyobb gondom az, hogy foglamam sincs. Lenne megannyi tervem es vagyam, de egyszeruen keptelen vagyok kitalalni, hogy hogyan is kezdjem el, hogyan is fogjak neki. Nem tudom. Es ez megorit. :( Olyan tehetetlennek erzem magam. A baratomnak celtudatos tervei vannak, egy evet meg itthon ul, keres munkat, beiratkozik mesterire, es megpalyaz egy osztondijat kulfoldre, hogy mesteri egyetemre beiratkozhasson, es ott elvegezze. Angol vizsgat szeretne letenni oktoberbe, es amilyen celtudatos le is fogja. Ezzel szemben nekem foglammam sincs, hogy mi tevo legyek, es ha erre gondolok mar erzem is a gombocot a torkomban. Mindezenaltal tudom jol, hogy ezzel a tehetetlenseges viselkedesemmel nagyon kiabrandito tudok lenni. Hiszen mindenki a celtudatos embereket szereti.

En tudom, hogy a szivem legmelyen eskuvotervezo szeretnek lenni, de ha komolyan akarom ezt csinalni erre itt nincs lehetoseg. Tehat megprobaltam en is a baratom nyomait kovetni, angol vizsga, majd megpalyazni egy osztondijat, hogy kulfoldon mesterizhessek. De most ugy erzem belefulladok, es nem megy. Ugy erzem, hogy az angol vizsgam ha esetleg sikerul, es olyan pontot erek el amit akarok, akkor a megpalyazott osztondijra kb. semmi eselyem, hiszem az egyetemi osszmediam nem szin 5-os.

Ugy erzem nem vagyok eleg jo, eleg okos, eleg ugyes... olyan semmilyennek erzem magam, ugy erzem, hogy nem tudok elerni az eletben semmit, legalabbis nem egyedul, es ez rossz dolog. Nem tudom mi tevo legyek, nem tudom milyen terveim legyenek, es nem tudom, hogy valositsam meg oket. Latom, hogy a baratom, hogy halad es naprol napra ugyesebb es tobbet, tud, en pedig erzem, hogy semmit nem vagyok kepes fejlodni. Mintha egy helyben usznek. Erzem, hogy az aramlat jon, es benyom a viz ala, es tehetetlen vagyok, nem vagyok kepes haladni, egy helyben uszok addig ameddig el nem merulok a semmittevesben. Mit lehet ilyenkor tenni? Hogy lepjek tul ezen? Hogy csinaljam, hogy ne legyek ilyen "nyavajgos kislany". Hogy nojjek fel vegre? 

Szerző: Peyton ಇ  2014.09.02. 12:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr966658875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása