Megint eltelt egy kis ido, amiota nem irtam, le kellene szoknom errol a "tulajdonsagomrol", hogy minden bejegyzest igy kezdek, hiszen gyakrabban kellene irnom, igy oreg koromra tobb napot tudok majd azzal tolteni, hogy visszaolvasgatom. :)

Legutobb amikor irtam, ugy emlekszem, hogy Hollandiaban voltam. Akkor koltoztunk oda a baratommal, es ott kezdodott nekunk egy ujabb fejezet. Ott munkat talaltam ugye, bar nem almaim munkaja, mivel csak egy ruhasuzlet volt, de ahhoz kepest eddig ott kerestem a legjobban. Azelott sosem volt olyan fizum mint akkor, ott, es talan sosem tudtam elkepzelni milyen lehet havonta ennyit keresni. Szoval nem volt jo, de sokkal jobb volt az eddiginel. 

Fel evet toltottem Hollandiaban, majd a baratomnak koszonhetoen ujra tovabbaltunk, es most Svajcban vagyok. Jelen pillanatban itt ulok ebben a borzaszto hazban, ebben a kellemese alakitott szobacskaban. 
Azert mondom, hogy borzalmas, mert ilyen kiado lakassal meg soha nem talalkoztam. A kiadonak, az osszes cucca a lakasban van, minden polc/szekreny/fiok tele van kacatokkal es en az elejen azt hittem megbolondulok. En nagyon szeretem a rendet, a tisztasagot, az egyszeruseget. Ezzel szemben, a nenike akie a lakas egy muveszlelek, nem is kell mondanom, hogy minden falon 60 ezer fesmeny, munkalata es minden marhasag, meg egy vagodeszka-feleseg is megtalalhato az ezernyi hulyeseg melett a falon. Szoval, nekem kesz remalom. Azt mondanom sem kell, hogy kokorszaki butorok es idoszamitasunk elotti szonyegek. De jooo leeeesz. Megprobaltam kialakitani ugy, hogy lakhato legyen, valamennyire, es inkabb ugy probalom elni a napjaimat, hogy eltekintek a sok kacat felett. 

Szval most ismet munkakeresesi periodusban vagyok ezerellel, es jelen pillanatban nagyon remenykedem, hogy az a ket kicsi angyalka akikrol Osvhaj beszelt az elobb skypon, ott vannak a vallaimon, es segitenek abban, hogy hetfon felhivjon Reilacnak a kollegajanak a baratnoje, es felvegyen. Hogy mirol beszelek? Haha, ezt tukrozi valamilyen keppen a kicsi angyalkam is ott fent. 

Veletlenek?!

Veletlenek marpedig nincsenek!

Ezt tukrozi az en orok es elpusztithatatlan idezetem is, amit szeretek, es amiben hiszek, "Everything happens for a reason." Errol beszeltem ugy Osvhajval is az elobb, es o is ebben hisz, en nem is tudtam, hogy o is igy gondolja ezt es igy velekedik az eletrol. Pont azt meselte, hogyha belegondol, minden apro dolog ami tortent es tortenik vele nap mint nap, az nem veletlen. En is igy hiszem. 

Mirol is beszelek, ugye elmentem munkat keresni, uzletrol uzletbe jarni, elso heten ahogy megerkeztem, mar voltam is egy par uzletben Reilacal, es ugy bementem egy ismert ruhas uzletbe is, igazabol mar nem is emlekszem, oda miert is mentem be, mert sok uzletet kihagytam, de oda megis betevedtem. A csajszi azt mondta, jojjek vissza jovo heten, mert tobb ideje lesz beszelgetni. Nem gondoltam, hogy interju lesz belole, de az lett. Ugye itt mindenkinek tudnia kell nemetul, ez alap, enelkul nem is igazan allnak szoba veled a munkaltatok. Nekem a nemetem sajnos nem a legjobb, tanulok, probalkozom, de meg koran sem tartok kielegito szinten. De azert megprobaltam. Bemagoltam egy nemet szovegecsket magamrol, es remeltem, hogy a legroszabb esetben, ezt elmondhatom neki, mast egyebkent se nagyon tudnek.
Amikor megerkeztem, nagyon aranyos volt a csajszi, es beszelhettem vele angolul, de azert szolt, hogy jo lenne atterni nemetre. Helyesetem, de figyelmeztettem, hogy azert annyira jol nem tudok. Gyorsan kapcsoltam, es szoltam neki, hogy akkor kezdenem egy beszamoloval magamrol. Helyeselte. Gyorsan elkezdtem mondani a betanult szoveget, amikor viszont oda ertem, hogy hol dolgozik a baratom, megallitott. 

"Az o baratja is ott dolgozik!!!"-mondta csodalkozva.

Haaaat, gondoltam magamban, es meg vagy 50 ezer ember rajtuk kivul..., de o folytatta.

"A baratom veletlenul nem a mesteri dolgozatat irja a cegnel?"

Huuuu, na akkor egy kicsit lefagytam, Honnan a banatbol tudja, hogy azt irja? Ismeri? De hat honnan ismerne? Alig van itt par hete. De a lany tovabb folytatta, es elmeselte, hogy a baratja az enyemnek a kollegaja, es eppen tegnap meselte neki, hogy a napokban erkeztem, es munkat keresek. Kicsi a vilag. 

Ettol kezdve mintha kicsit kozelebb ereztem volna magamhoz, kicsit o is megvaltozott, es kozolte, hogy tetszek neki, aranyos vagyok es okos (bar ezt nem tudom ennyi ido alatt mibol vonta le :)) ), majd azt mondta, hogy felvesz, ot megnyertem, viszont a felettese donti el. 

Mennyi volt az eselye, hogy a baratink egy helyen dolgozzanak, illetve, hogy a baratom pont neki meselje, hogy munkat keresek, illetve, hogy az o baratja elmeselje neki ezt az egeszet otthon?! Mai napig kerdezgetem magamtol, de nincs mas valaszom ra csak az, hogy nincsenek veletlenek. Nagyon de nagyon remenykedem abban, hogy ez tenylek okkal tortent, marmint ebben biztos vagyok, de remelem, hogy azzal az okkal, hogy majd o alkalmazni fog engem, hiszen egyelore sajnos semmi mas lehetoseg nincs kialatasban. Nagyon remenykedem, hogy igy lesz, es imadkozok, es ezert is van tehat a kicsi angyalka ott fent, es a ket vallamon is, es remelem segiteni fognak nekem abban, hogy ez osszejojjon. Tenyleg nagyon szeretnem. 

Egy valami viszont van, ami miatt azt gondolom, hogy megvan az eselye, hogy nem sikerult. Mert a testverem megismert egy lanyt. Hogy jon ez ide?! Hat azt mondogattam magamban, hogyha vegre sikerul neki most komolyan osszejonni ezzel a lannyal, maskulonebn Verandval, csakhogyha esetleg sogornom lesz, majd megmutathassam neki :)), szoval ha tenyleg sikerul vegre vele maradnia, akkor nem kell nekem most munka, csak o legyen vegre boldog, sikeruljon vegre neki. Tudom, hogy a Jo Isten nem ezek alapjan hoz donteseket, es hogy a sorsunk nem igy dol el, ez csak egy olyan buta gondolat volt. Talan neki is sikerul osszejonni a lannyal komolyan, es talan nekem is osszejon a munka, elvegre is... neki is ul a vallan ket kicsi angyalka. :)

Nem tudom mi lesz hat honap mulva, tenyleg fogalmam sincs, hol leszek vagy mi lesz, ez most egy olyan periodus az eleteben, hogy elkepzelni se tudom mi lesz. Minden esetre ezelott hat honappal se gondoltam volna soha, hogy Svajcban leszek most. Ebben is szerencsem van, hiszen, ha nem lenne a baratom, en nem lehetnek itt. De nem is ezzel van szerencsem. Hanem inkabb Vele. Nem hiszem, hogy valaha lenne jobb baratom, vagy hogy kivanhattam e volna jobb baratot mint O. Joooo, perszeeeee, sokat bosszant, persze gondolom en is ot, de ez gondolom mashol is igy van. Azert mindenek ellenere, szerintem O tokeletes, es koszonom, hogy van nekem.

Szoval ezzel a bejegyzessel is csak emlekeztetni szeretnem magam, a jovobeli magam, vagy barki mast aki olvassa, hogy semmi sem veletlen. Mindennek megvan az oka, es rengeteg olyan dolog tortent mar az eletemben, ami valahova visszavezetheto, es minden mindennel osszefugg, es hihetetlen, de tenyleg, TENYLEG igaz. 

Amikor ujra irok, remelem beszamolhatok azzal, hogy igy vagy ugy de kaptam munkat, es vegulis jol mentek  a dolgok. Hiszen mindig kialakult eddig, es a Jo Istenke velem volt, pont ugy mint a ket angyalkaja is, es vezettek utamon, es segitettek, hogy azt valasszam ami majd jo lesz majd nekem, megha nehez is neha, es erthetetlen.

Minden mindennel osszefugg, veletlenek nincsenek! :)

Szerző: Peyton ಇ  2017.03.18. 20:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr7712349359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása