Nincs az orszagban, kulfoldon van a barataival es szorakoznak, bulizgatnak ez az... Beszelgettunk uzenetekben, tegnap o is es en is bulizni voltunk, csak hat o mashol es en is mashol. O ott, en pedig itt... De olyan volt, mintha velem lett volna, hisz az agyamban szinte egesz vegig ott volt. Azt mondtam neki, hogy jobban ereztem magam akkor, amikor o is ott volt velem, azt hitte hulyeskedek pedig nem... Tenyleg jobb volt akkor. Jol ereztem es jol is erzem magam vele. Egesz este smseztunk, egesz este...es mikor irtam neki, hogy en mar lassan otthon vagyok, azt irta, hogy hianyzom neki es nem viccel. Csak neztem az sms-est, es neztem, es neztem es nem jott, hogy elhigyjem. Nekem most mondta eloszor talan "komolyan" egy fiu, hogy hianyzom neki. Nem tudom, hogy o milyen tipus, talan sokat beszel, talan nem kell elhinni amit mond, de en el akarom hinni...Hianyzom neki, es bar semmit nem irtam erre, mert egyszeruen lefagytam, o is hianyzott es hianyzik nekem. Fura erzes, de igy van. Hianyzik es szeretnem ha itt lenne, es megolelhetnem. Pedig semmi de semmi nem tortent meg kozottunk. De egesz este es ma is egesz nap erre az egy szora tudtam gondolni..."hianyzol". 

Szerző: Peyton ಇ  2012.12.02. 00:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr384942315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása