404507_532158956824491_524501513_n_1360960350.jpg_360x450

O az elso fiu, akivel unneplem a valentin napot. Eddig meg nem volt ra alkalom. De mindennek eljon az ideje. Nagyon fontos O nekem, es en is fontos vagyok neki, naprol napra jobban erzem, es jobban erzekelteti velem. Persze mondja, hogy vannak dolgook amiket nem szeret, de azt is mondja, hogy szivatasbol mondja. Azzal pedig nincs gond. Tegnap nem szeretkezhettunk, mert en felfaztam es nem ajanlatos. Kaptam tole egy sziv dobozban epret, raffaellot es egy csokor voros rozsat. Imadom :) Imadom a rozsat. Olyan gyonoruek. Tolem megkapta micimackobol a szamarat, Fulest, mondta regebben, hogy nagyon imadja. Nagyon tetszett neki, most is mellette van, es azt mondta, olyan illata van mint nekem, es az nagyon jo, jon, hogy megegye. :D Aztan elvitt vacsizni, nagyon jo volt, de mar azt vartam jojjunk gyorsan haza, es oleljen, es csak vele legyek. Setaltunk egy picit, es csak ugy kicsuszott a szajan, hogy "Olyan jol nezunk ki ketten!". Es olyan edes volt, azt hittem megeszem. Aztan mondta, hogy ooo hat csak poenkodott, de en tudom, hogy komolyan mondta, es ez jooo! Miutan hazajottunk, hulyeskedtunk, szorakoztunk, pokereztunk...aztan tanitott pokerezni. :D Jo volt nagyon. Es utana beszelgettunk egy csomot. Mondta, hogy nagyon tart hozzam, es ugy en is tartok hozza. Hogy remeli csak en vagyok neki, es nem kell mas. Es beszelt arrol is, mi lesz ha oregek leszunk. Olyan aranyos! Aztan mondta, hogy latja rajtam, hogy nem vagyok megelegedve magammal,es mondta, hogy azo dolgozunk, hogy ez valtozzon, mert nagyon tokeletes vagyok, ugy ahogy vagyok. Nagyon edes volt.... en azt hiszem, szeretem. 

Szerző: Peyton ಇ  2013.02.15. 21:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr295082745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása