Nem tudom mit kellene tennem. Hogy mit tennek szivem szerint? Az tudom...Vele lennek, es amikor o nem megy ki, akkor legszivesebben en se mennek. Emlekszem regebben, mindig azt mondtam, hogyha valakinek van baratja, attol meg a baratnoi vannak az elso helyen, es nekem mindig is igy lesz. Mindig azt mondtam, hogy "a kezedet foghatja de az eletedet nem veheti el". Most, hogy ebben a helyzetben vagyok, maskepp gondolom. Ez nem igy mukodik. Nem arrol van mar szo, hogy elveszi az eletem, hanem O az eletem resze, es meg akarok vele osztani mindent. Mar nem arrol van szo, hogy kell...hanem arrol, hogy en akarom igy. De mit csinaljak? Hogy csinaljam, hogy a baratnoimmel is kimenjek, es jol erezzem magam, es probaljak ne Ra gondolni folyton?! Ezt hogy kell? Ugy erzem, hogy valamilyen fele keppen, valakit el fogok vesziteni. Es nem akarok. :( Nekem fontosak a baratnoim, hisz mindig mellettem voltak es elvileg lesznek, de mar O is fontos. Ki kapta az elsobbseget? Nem tudom, az agyam szerint mindig is a baratnoim lesznek az elsok, hisz akarmi van ok vannak mellettem...de mi van, ha a szivem nem igy gondolja, es rosszul cselekszem? Nem arrol van szo, hogy nem akarok veluk lenni, mert normalis, hogy akarok...de...nem tudom. Mindenkivel lennek egyszerre. De tudom, hogy ezt nem lehet. Hogy oldjam meg, hogy senkit ne bantsak meg? Hogyan? Nem veszithetem el a baratnoimet, de a baratomat se szeretnem. De ugy erzem, a csajok atneznek rajtam, kibeszelnek, es nem torodnek velem. Azt mondjak, hogy amit kapnak azt adnak. Tenyleg ilyen lennek? De nem beszelnek velem, pedig en akarok...ugy erzem ez egy kicsit rossz idoszak lesz ebbol a szempontbol. :( Meg kell oldanom, ki kell talalnom valamit, mert biztos van megoldas!

Szerző: Peyton ಇ  2013.02.24. 01:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr555101162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása