46137_467359606661440_1340433818_n_1364405666.jpg_500x445

Szinte egesz nap egyutt voltunk, es erzem rajta, hogy szeret engem! Erzem rajta, hogy nagyon szeret engem. Es en is nagyon szeretem ot. Es tudom, hogy azt beszeltuk, hogy majd ha ugy alakul, hogy egyutt eljuk le az eletunket, de en tudom, hogy akarnam, meg ha tul fiatal is vagyok meg arra, hogy errol beszeljek. De tudom, hogy akarnam! Es csak remelni tudom, hogy mukodne. Beszeltuk, hogy elmenjunk valahova ketten, csak ketten. Nagyon jo lenne! Nagyon boldog vagyok vele, es jol erzem magam vele minden percben. Azt hiszem ez nagyon jo erzes. Foleg az, hogy lehetek akarmilyen is, akarmilyen kis bolond, o akkor is szeret engem, es ez a legjobb. Borzosan, kocosan, smink nelkul (ugy a legjobban :D), mindenkeppen. Barcsak tenyleg vele jarhatnam be az egesz vilagot. :) Szeretem Ot, visszavonhatatlanul es teljesen biztosan, szeretem Ot!

Szerző: Peyton ಇ  2013.03.27. 18:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr315176423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása